30. 7. 2014

Dolce & Gabbana alta moda 2015

zvyčajne najnovšie kolekcie nepostujem (to si viete nájsť a pozrieť aj sami, všakže), ale! táto konkrétna bude výnimkou... už počas uplynulých rokov som postupne viac a viac uznávala prácu Dolce & Gabbana, každým rokom a každou sezónou naplnili očakávania, až prišla táto kolekcia - odprezentovaná na Capri, konkrétne kolekcia na jeseň/zimu 2015.. a tá všetky očakávania prekonala. Skvost za skvostom, napíšte mi čo si o tom mysíte vy? :) nech viem, či len ja som taká uchvátená :D presne tieto farby, vzory, kombinácie, pre mňa predstavujú dokonalé letné až jesenné variácie. a ja odchádzam zajtra na dovolenku, možno aj preto tá jasavá nálada :)
postupne som zozbierala fotky z kadejakých fashion portálov a tu sú moji obľúbenci.. jediné čo mi tak úplne nesadlo sú tie kožušinové návleky na nohách..








ale úplne absolútnym topom sú pre mňa tieto šaty..nadýchané, výrazné, dokonalé! :)










2 komentáre: