11. 9. 2014

alexander wang x hm

Ako sa na blogerov patrí, treba poprepierať najnovšiu kolaboráciu H&M s módnym návrhárom - tentokrát Alexandrom Wangom. Návrhára ako takého mám rada, patrí medzi tých, ktorého prácu/prehliadku/kampaň si rada pozriem...hoci neviem či to sú kúsky práve pre mňa. Tak trochu ma v tom utvrdili prvé uvoľnené zábery. Povedala by som... môže byť, ale nenašla som si nič za čím by som sa šla potrhať :) ale nekrič hop, však.

Čo sa Slovenka týka, kolekcia bude opäť dostupná v Bratislave 6.11.2014 - tento krát ale nastáva zmena, predaj nebude prebiehať v Auparku (ako doteraz vždy), ale v Eurovei. Údajne pôjde o "riadnu" akciu (žeby očakávať niečo naozaj vzrušujúce? :)). Táto zvýšená pompéznosť má však aj iné dôvody - aktuálne je to presne 10 rokov od uvedenia prvej kolaborácie, konkrétne s Karlom Lagerfeldom. Návrhárov už bolo viac, ale na roky to vychádza milých okrúhlych 10, tak dúfam že sa je na čo tešiť :)













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára