7. 10. 2014

garáž

Zase sa mi to tu podarilo trocha zanedbať... bola som trochu chorľavá počas minulého týždňa - čo síce znie, že som aspoň mala čas venovať sa blogu, ale zároveň sa vlastne nedali spraviť outfitové fotky, ani som sa ničoho zaujímavého nezúčastnila.. takže sa nebolo venovať čomu :)
Medzitým som si doriešila finálne úpravy čo sa týka školy aj práce - o práci už čoskoro, v budúcom príspevku :)
Tieto fotky vznikli včera, keď som išla zo školy. Natrafili sme na túto garáž (teda konkrétne tú sympatickú farbu) a fotky boli na svete :) Čomu sa najviac na svete teším, konečne som si našla tú vyvolenú čiernu koženkovú bundu. Zháňala som nejakú už také dva-tri týždne, ale žiadna nebola to, čo by som chcela (to som taká náročná, že sa mi v obchodoch nič nepáči?), až konečne prišla táto zo zary. Strihom pomerne jednoduchá, pekne zúžená v páse, bez prehnaných aplikácii.. konečne si ju môžem doplniť k outfitom tak, ako som túžila :D








ootd: h&m šaty okuliare a kabelka, zara bunda, nadkolienky neviem, mokasínky z Istanbulu, bižutéria rôzna (primark, six, hodinky mk)

skončil nám designweek (kde som sa nakoniec ani raz nedostavila), už skončil aj blaf (kde som našťastie čo-to stihla) a už sa nám blíži to, na čo sa tešíme najviac (teda aspoň ja) :)
Počas tohto týždňa sa rozbieha slovak fashion week a počas nabudúceho už prebieha fashion live, ja sa plánujem zúčastnich oboch ako sa len bude dať, s kým sa vidím? :)

zopár fotiek z BLAFu:




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára