13. 11. 2014

zimno zimnejšie..

Dnes sú fotky v takej pochmúrnej nálade.. Nie zámerne, ono je skôr pre mňa náročné dostať sa k voľnému času pred štvrtou poobede (a niektoré dni aj nemožné), a keďže o štvrtej začína padať tma a o pol piatej už je úplna, značne mi to komplikuje pofotenie outfitu (alebo prakticky čohokoľvek).
Čo ma privádza k otázke, máte v pc nejaký obľúbený program/stránku kde upravujete fotky, dávate filtre a podobne? :) Za rady a tipy budem vďačná :)

Okrem toho som dnes chcela o inom: Dostala som príležitosť vyskúšať nové špeciálne pančuchy značky Bellinda z www.bellinda.sk (a tak som aj odskúšala). Sú zo sady zvanej Active Slimmer, čo znamená že sú vyrobené zo špeciálneho materiálu, ktorý jednak zahrieva, a tiež podporuje krvný obeh a metabolizmus, zmierňuje celulitídu a podporuje odbúravanie tukov. To, že hrejú, môžem potvrdiť :) (úbytok celulitídy po jednom oblečení samozrejme posúdiťneviem ;) )

Okrem toho ale majú "na svedomí" aj niečo viditeľnejšie - a to, že sú sťahovacie. Pri nosení tak uberajú pár centi v bokoch aj na stehnách :) to rozhodne potvrdzujem, cítiť to už pri obliekaní, ako do seba "vcucnú" nohy :D
(ne)/štíhlosť mojich nôh už nechám na vaše posúdenie :)


Celú túto zahrievaciu, odbúravaciu a sťahovaciu sadu nájdete tu:
http://www.bellinda.sk/vyhladavanie?query=active%20slimmer
Ja som si vybrala pančuchy, nech ich môžem takto bežne nosiť k sukniam :) Páčia sa mi ale aj boxerky, ani nie ako doplnok outfitu, ale skôr na zahriatie počas prichádzajúcej (a údajne tuhej) zimy.





košela koton, sukňa h&m, pančuchy bellinda.sk, topánky a bunda zara, náhrdelník z internetu

1 komentár: